[2020-04-15] „Normy zatrudnienia – rozwiązania związane z brakiem kadr pielęgniarskich” – konferencja odwołana

Szanowni Państwo

Departament Pielęgniarek i Położnych uprzejmie informuje, iż w związku z epidemią  COVID-19 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia RP z dnia 13 marca br. w sprawie ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego, odwołuje Konferencje pn. „ Normy zatrudnienia – rozwiązania związane z brakiem kadr pielęgniarskich”, która miała odbyć się w dniu 15 kwietnia 2020r. w Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

O kolejnym terminie Konferencji zostaniecie  Państwo poinformowani.

Z poważaniem

Ewa Macieszko

Głowny specjalista

Departament Pielęgniarek i Położnych

mail: e.macieszko@mz.gov.pl

tel: (22) 634 92 27

 

Departament Pielęgniarek i Położnych zaprasza na Konferencję pn. „Normy zatrudnienia – rozwiązania związane z brakiem kadr pielęgniarskich”, która odbędzie się w dniu 15 kwietnia 2020 r. w godzinach 10.00 do 16.00 w Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego ul. Wójcickiego 1/3 Aula im. Roberta Schumana budynek nr 21.

W trakcie konferencji zostaną zaprezentowane propozycje rozwiązań problemów związanych z brakiem kadr pielęgniarskich, zwiększenia kreatywności zarządzających, oferowania różnego rodzaju zachęt wobec pielęgniarek i położnych rozpoczynających karierę zawodową oraz współpracy w tym zakresie naczelnych pielęgniarek z okręgowymi izbami pielęgniarek i położnych.

Szczegóły dotyczące Konferencji i formularz rejestracji

Z powodu ograniczonej ilości miejsc prosimy o rejestrowanie na Konferencję tylko jednej osoby z danej instytucji.

Written by